Блог посвящен деятельности Одесского регионального тренингового центра, а также отображает инновационную работу РТЦ Украины на базе областных универсальных научных библиотек программы "Бібліоміст"
З 5 по 9 грудня 2011 року в Одеському РТЦ відбулись навчання за модулем 3 "Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотек" для бібліотекарів Великомихайлівського, Іллічівського, Котовського районів Одеської області.
Під час знайомства. Гра "Ти - це я"
На фото: Валентина Пинтя та Світлана Коломієць
На фото: Тетяна Костік та Людмила Очагіна
На фото: Ганна Троянівська та Віра Куйбіда
На фото: Світлана Завгородня
На фото: Світлана Завгородня та Наталія Кожанова
Інноваційні механізми розвитку бібліотек, стратегічне планування в біблоітеці
На фото: Л. Очагіна, Н. Кожанова та О. Зінченко заповнюють матрицю з визначення місії бібліотеки
На фото: Л. Очагіна презентує сервісні інновації в бібліотеці
На фото: За моделюванням продуктних інновацій С. Коломієць,Г. Троянівська та В. Куйбіда
На фото: Т. Костік за визначенням місії бібліотеки Спільним зусиллями було визначено місію бібліотеки. Місія бібліотеки – це збереження і розвиток духовних, культурних цінностей людства шляхом надання всіх форм бібліотечних послуг всім категоріям користувачів.
На фото: Н. Кожанова презентує модель розробленого стратегічного плану діяльності бібліотеки
На фото: За моделюванням послідовності здійснення інноваційного процесу в бібліотеці Н. Кожанова, Г. Троянівська, О. Зінченко
На фото: За моделюванням організаційних інновацій Т. Костік, С. Якубовська, С. Завгородня
Маркетинг як частина управлінської діяльності, класифікація інформаційних продуктів та послуг бібліотеки
На фото: В. Пинтя, Т. Костік та С. Якубовська за вибором інструментарія для проведення маркетингового дослідження в бібліотеці
На фото: С. Якубовська презентує асортимент бібліотечно-інформаційних продуктів та послуг відповідно до їх класифікаційних ознак
Фандрейзинг як джерело додаткового фінансування бібліотек
На фото: В. Пинтя за визначенням позабюджетних джерел додаткових надходжень до бібліотеки
На фото: Т. Токарчук представляє роботу бібліотеки зі створенняіміджу й проведення рекламної кампанії як компоненту планування тактики залучення засобів
На фото: Т. Костік та О. Сколоздра моделюють етап розвитку фандрейзингу – це підготовка донорів і попередня робота з ними
На фото: В. Пинтя та В. Куйбіда моделюють етап клопотання фандрейзингу – це безпосереднє прохання допомоги і її одержання
На фото: С. Коломієць представляє тактику залучення коштів від спонсорів для придбання призів та подарунків для учасників дитячого свята на День Святого Микоолая
На фото: Г. Троянівська представляє тактику залучення коштів від спонсорів для придбання призів та подарунків для учасників дитячого фестивалю "Кращий читач"
На фото: Т. Костік моделює етап опікунства – подяка спонсорам і їхнє залучення до нових пожертвувань у майбутньому
На фото: О. Зінченко та О. Сколоздра під час гри "Скрипаль на весіллі" – безпосереднє спілкування з потенційним донором
Програмний та проектний підходи до розвитку бібліотечної сфери
Під час вихідного тестування
Підведення підсумків тренінгу
На фото: червоним - те, що сподобалось, яскравим жовтим – побажання застосувати у майбутньому
Комментариев нет:
Отправить комментарий