Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно! Учиться никогда не поздно!

четверг, 8 декабря 2011 г.

Тренінг_Великомихайлівський, Іллічівський, Котовський райони_5-9.12.2011

З 5 по 9 грудня 2011 року в Одеському РТЦ відбулись навчання за модулем 3 "Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотек" для бібліотекарів Великомихайлівського, Іллічівського, Котовського районів Одеської області.

Під час знайомства. Гра "Ти - це я"

На фото: Валентина Пинтя та Світлана Коломієць

На фото: Тетяна Костік та Людмила Очагіна

На фото: Ганна Троянівська та Віра Куйбіда

На фото: Світлана Завгородня

На фото: Світлана Завгородня та Наталія Кожанова



Інноваційні механізми розвитку бібліотек, стратегічне планування в біблоітеці

На фото: Л. Очагіна, Н. Кожанова та О. Зінченко заповнюють матрицю з визначення місії бібліотеки

На фото: Л. Очагіна презентує сервісні інновації в бібліотеці

На фото: За моделюванням продуктних інновацій С. Коломієць, Г. Троянівська та В. Куйбіда

На фото: Т. Костік за визначенням місії бібліотеки


Спільним зусиллями було визначено місію бібліотеки.
Місія бібліотеки – це збереження і розвиток духовних, культурних цінностей людства шляхом надання всіх форм бібліотечних послуг всім категоріям користувачів.


На фото: Н. Кожанова презентує модель розробленого стратегічного плану діяльності бібліотеки 
На фото: За моделюванням послідовності здійснення інноваційного процесу в бібліотеці
Н. Кожанова, Г. Троянівська, О. Зінченко
На фото: За моделюванням організаційних інновацій Т. Костік, С. Якубовська, С. Завгородня

Маркетинг як частина управлінської діяльності, класифікація інформаційних продуктів та послуг бібліотеки

На фото: В. Пинтя, Т. Костік та С. Якубовська за вибором інструментарія для проведення маркетингового дослідження в бібліотеці

На фото: С. Якубовська презентує асортимент бібліотечно-інформаційних продуктів та послуг відповідно
до їх класифікаційних ознак

Фандрейзинг як джерело додаткового фінансування бібліотек

На фото: В. Пинтя за визначенням позабюджетних джерел додаткових надходжень до бібліотеки 

На фото: Т. Токарчук представляє роботу бібліотеки зі створення іміджу й проведення рекламної кампанії як компоненту планування тактики залучення засобів

На фото: Т. Костік та О. Сколоздра моделюють етап розвитку фандрейзингу – це підготовка донорів і попередня робота з ними
На фото: В. Пинтя та В. Куйбіда моделюють етап клопотання фандрейзингу – це безпосереднє прохання допомоги і її одержання

На фото: С. Коломієць представляє тактику залучення коштів від спонсорів для придбання призів та подарунків для учасників дитячого свята на День Святого Микоолая

На фото: Г. Троянівська представляє тактику залучення коштів від спонсорів для придбання призів та подарунків для учасників дитячого фестивалю "Кращий читач"
На фото: Т. Костік моделює етап опікунства – подяка спонсорам і їхнє залучення до нових пожертвувань у майбутньому


На фото: О. Зінченко та О. Сколоздра під час гри "Скрипаль на весіллі" – безпосереднє спілкування з потенційним донором

Програмний та проектний підходи до розвитку бібліотечної сфери




Під час вихідного тестування



Підведення підсумків тренінгу

На фото: червоним - те, що сподобалось, яскравим жовтим – побажання застосувати у майбутньому


До нових зустрічей!








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...