З 5 по 9 грудня 2011 року в Одеському РТЦ відбулись навчання за модулем 3 "Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотек" для бібліотекарів Великомихайлівського, Іллічівського, Котовського районів Одеської області.
Під час знайомства. Гра "Ти - це я"
|
На фото: Валентина Пинтя та Світлана Коломієць |
|
На фото: Тетяна Костік та Людмила Очагіна |
|
На фото: Ганна Троянівська та Віра Куйбіда |
|
На фото: Світлана Завгородня |
|
На фото: Світлана Завгородня та Наталія Кожанова |
Інноваційні механізми розвитку бібліотек, стратегічне планування в біблоітеці
|
На фото: Л. Очагіна, Н. Кожанова та О. Зінченко заповнюють матрицю з визначення місії бібліотеки |
|
На фото: Л. Очагіна презентує сервісні інновації в бібліотеці |
|
На фото: За моделюванням продуктних інновацій С. Коломієць, Г. Троянівська та В. Куйбіда
|
|
На фото: Т. Костік за визначенням місії бібліотеки
Спільним зусиллями було визначено місію бібліотеки.
Місія бібліотеки – це збереження і розвиток духовних, культурних цінностей людства шляхом надання всіх форм бібліотечних послуг всім категоріям користувачів.
|
|
На фото: Н. Кожанова презентує модель розробленого стратегічного плану діяльності бібліотеки |
|
На фото: За моделюванням послідовності здійснення інноваційного процесу в бібліотеці
Н. Кожанова, Г. Троянівська, О. Зінченко |
|
На фото: За моделюванням організаційних інновацій Т. Костік, С. Якубовська, С. Завгородня
|
Маркетинг як частина управлінської діяльності, класифікація інформаційних продуктів та послуг бібліотеки
|
На фото: В. Пинтя, Т. Костік та С. Якубовська за вибором інструментарія для проведення маркетингового дослідження в бібліотеці |
|
На фото: С. Якубовська презентує асортимент бібліотечно-інформаційних продуктів та послуг відповідно
до їх класифікаційних ознак |
Фандрейзинг як джерело додаткового фінансування бібліотек
|
На фото: В. Пинтя за визначенням позабюджетних джерел додаткових надходжень до бібліотеки |
|
На фото: Т. Токарчук представляє роботу бібліотеки зі створення іміджу й проведення рекламної кампанії як компоненту планування тактики залучення засобів
|
|
На фото: Т. Костік та О. Сколоздра моделюють етап розвитку фандрейзингу – це підготовка донорів і попередня робота з ними
|
|
На фото: В. Пинтя та В. Куйбіда моделюють етап клопотання фандрейзингу – це безпосереднє прохання допомоги і її одержання
|
|
На фото: С. Коломієць представляє тактику залучення коштів від спонсорів для придбання призів та подарунків для учасників дитячого свята на День Святого Микоолая
|
|
На фото: Г. Троянівська представляє тактику залучення коштів від спонсорів для придбання призів та подарунків для учасників дитячого фестивалю "Кращий читач"
|
|
На фото: Т. Костік моделює етап опікунства – подяка спонсорам і їхнє залучення до нових пожертвувань у майбутньому
|
|
На фото: О. Зінченко та О. Сколоздра під час гри "Скрипаль на весіллі" – безпосереднє спілкування з потенційним донором
|
Програмний та проектний підходи до розвитку бібліотечної сфери
Під час вихідного тестування
Підведення підсумків тренінгу
|
На фото: червоним - те, що сподобалось, яскравим жовтим – побажання застосувати у майбутньому |
До нових зустрічей!
Комментариев нет:
Отправить комментарий